BF3 és AC3 special
Üdvözöllek az assasinok körében!

MENÜ

                                                Assassins Creed 1 története

 

     

Az Assassins Creed első része annyira zavarosan kezdődik, mint amilyen homályosan befejeződik. A játék elején egy huszon-valahány éves sráccal vagy, aki éppen egy Animusból kelt fel. Az Animus egy technológiai gépezet, mely használója biológiai multjába tekint vissza, vagyis a felhasználó előző életeit mutatja meg, hogy ki is volt. A múlton nem lehet változtatnunk. Nos, ebben az esetben egy Desmond Miles nevű felhasználó személyében foglyuk használni a gépezetet. Desmond tulajdonképpen nem önszántából csinálja ezt az egészet, hanem egy tudós, akarom mondani, egy fehér köpenyben levő, patikusra emlékeztető öreg ember kényszerítette rá a csinos Lucy segítségével, aki a második részben megvéd majd minket.

Nos...

Mikor Desmond előszőr használja az Animust, visszarepülünk a II. keresztes hábórú idejére, és egy Altair nevű Assassin börébe bújunk, aki, az akkoriban valóban létező Hasshassinok egyik tagja volt. Ez egy bérgyilkos gyülekezet. A Hasshassinok és a Keresztes katonák között egy láthatatlan háború dúlt, amelynek középpontjában éppen mi állunk. A Hasshassinok vezetője minket bíz meg, hogy végezzünk kilenc, azaz 9, a keresztesek háború legfőbb vezetőivel, hogy véget érjen a Keresztes háború. Altair nem tudja, hogy pontosan miért is kell végeznie velük, de teljesítí a parancsot. Miközben beleássuk magunkat a történetbe, megtudjuk, hogy az 9 vezér meggyilkolása nem vezet a Keresztes háború végéhez. Csak az a baj, hogy Altair későn tudja ezt meg..., vagyis már végeztünk az 9 vezetővel. Vissza kell mennünk a Hasshassinok, mondhatnám úgy, hogy főhadiszállására, de maradjunk csak a Hasshassinok titkos központjába, hogy meg is tudjuk az igazságot. De amint visszaérünk, nem ünnepelnek, hanem megtámadnak minket. Ekkor már érezzük a múltunk tetteit, vagyis, hogy a kilenc keresztes vezér meggyilkolásával nem ér véget a küldetés. A küldetés utolsó lépése: halljunk meg. Ezt a Hasshassinok vezetője nem nekünk mondta, hanem a többi Assassin-nak, hogy tegyenek el lábalól minket, amint visszaérünk. Ez nem esik jól Altairnak, ezért, mint a legjobb Assassin, megöli az összes társát, aki ellene szegült, és megkeresi az vezetőt. Nem ott találjuk, ahol eddig volt, hanem a kertben szagolgatta a virágokat, és várt ránk, mert tudta, hogy végezni fogunk a többi Assassin-al. Mikor szemtől szembe kerülünk vele, megtudjuk, hogy a küldetés saját célból készült. Vagyis..., a 9 vezér halála után a vezér megszerez valahogyan egy aranyalmát, ami az emberek irányítására, és használója megtöbbszörözésére használ. Nos, mint mindig, Altairnak volt még egy különleges képessége: nem hat rá az Alma, vagyis teljesen hatástalan az Alma Altairra nézve. Az öreg vezetőnek be kell vetnie maradék képességét, meg kell többszöröznie magát, nekünk meg meg kell semmisíteni a "klónokat", aztán végeznünk kell a vezetővel, de még mielőtt végeznénk az öreggel, mienk lesz az aranyalma.

 

És ekkor egy játékrontó lépés következik...: kilépünk az Animusból. Desmond, miután elhagyta az Anonimust, és bevonult a szobályába, addigra elsalyátította az Animusban megtanult Sas látást, aminek nagy hasznát vesszük. Az ágyunk felett, a Sas látást használva észreveszünk néhány lehet. Ezek a jelek 2012-re mutatnak, a Maja naptár végéhez, a Világvégéhez. És itt jóérzés tölt el minket

 

 

Asztali nézet